Takk for sesongen, gutter!

Det er som vanlig høy stemning og gode historier som svever i luften når gode, gamle bandyvenner møtes til avslutning for sesongen. Tradisjonen tro foregår avslutningen med en god dose sport på en storskjerm i et lokalt vannhull i klubbens kjerneområde – Torshov. Så også 9. mai 2026.

Det er ikke bare vinteridrett som engasjerer, så et par fotballkamper servert over et par glass, nytes med den største fornøyelse.

Vi takker for innsatsen i år, selv om det ikke ble pokal av noens sort i år. Men god innsats og godt humør har som vanlig preget gjengen, både før og etter kamper. Vel blåst! Sees om noen måneder…

På bildet over, fra v: Erik S, Helge K, Petter, Øystein og Jan Erik.

På bilet over, fra v: Børre, Lasse, Jan Henrik.